“İNSAN GÖRMEK İSTEDİĞİNİ GÖRÜR”
NEDİR?

Volkswagen’in 1998 yılında yayınladığı bu kampanya, Türkiye’ye uluslararası reklam dünyasının en prestijli ödüllerinden biri olan Epica’yı ve daha birçok uluslararası ödülü getirdi.

Kampanyada yukarıda gördüğün gibi doğal halde yakalanmış Volkswagen amblemleri vardı. İlanların başlığı ise şuydu: İnsan görmek istediğini görür.

İşte şimdi bu unutulmaz kampanyadan ilham alarak bir fotoğraf yarışması düzenliyoruz. Bu fotoğraflarda olduğu gibi Volkswagen amblemlerini yakala, kendi Instagram hesabın üzerinden #insangormekistediginigorur etiketiyle paylaş, bu siteye yükle.

Jüri değerlendirmesi sonucunda hem harika hediyeler hem de Volkswagen’in kalbi Autostadt’a keyifli bir seyahat kazanma şansı yakala.



Katılım Koşulları & Gizlilik Sözleşmesi

GALERİ

#insangormekistediginigorur etiketiyle paylaşılan en güzel fotoğraflar

@elvanalver

@elvanalver

@ferhatonurceylan

ÖDÜLLER

İnsan Görmek İstediğini Görür’e yüklenen ve moderasyondan geçerek, galeriye aktarılan fotoğraflar arasından jüri üyelerimizin seçeceği ilk 4 fotoğrafın sahibi aşağıdaki birbirinden güzel hediyeleri kazanacak! Ayrıca İlk 10'a giren tüm fotoğraflar, Volkswagenim.com’daki sanal sergide yer alacak ve özel olarak basılarak sahiplerine gönderilecek.

Canon 5D Mark III 24 – 105 Kit ve Almanya AutoStadt ziyareti
Canon 70D 18 – 55 Kit ve Almanya AutoStadt ziyareti
DJI Osmo ve Almanya AutoStadt ziyareti
GoPro HERO4 Silver ve Almanya AutoStadt ziyareti

JÜRİ

İzzet Keribar

Fotoğraf Sanatçısı ( E.Fiap )

Ömer Faruk Sorak

Yönetmen

Prof. Nihal Kafalı

MSGSÜ Güzel Sanatlar Fakültesi Dekanı ve Fotoğraf Bölüm Başkanı

Kurtcebe Turgul

Medina Turgul DDB
Kreatif Direktör