• Tavsiye Edilen Başlangıç Fiyatı:₺4.425.000,00
    1
  • Motorlar:2.0 TSI 4MOTION
  • Donanım Seviyeleri:R

Dikkat! Yüksek Adrenalin İçerir.

Sizi siz yapan prensiplerinizden ödün vermeden daha fazlası için kendisini geliştirenlerdenseniz, Golf R tam da sizin için üretildi. 320 PS güce sahip 2.0 TSI motor, tüm çekiş gücünü minimum kayıpla 4 tekerleğe ileten 4MOTION® çekiş sistemi ve dördüncü evrim seviyesine erişen 7 ileri Çift Kavramalı Şanzıman “DSG” sayesinde Golf R, 0'dan 100 km/s'ye sadece 4,7 saniyede çıkarken, azami 270 km/s sürate ulaşır. Bir Golf’te ilk kez kullanılan Tork Vektörleme “Torque Vectoring”, virajlarda fizik kurallarını zorlayan bir yol tutuş sağlar. Sistemin sunduğu bir diğer yenilik olan “Drift Mode” sürüş modu, Golf R’ı gaz pedalı ve arka aks üzerinden yönlendirmeye olanak tanır. Aynı araç üzerinde önden çekiş, arkadan itiş ve dört tekerlekten çekiş özellikleri bir arada, dinamik, yenilikçi ve ilham verici Golf R’da.

** Bu sayfada yer alan ilgili ekipmanın standart ya da opsiyonel olduğunu ifade eden göstergeleri aşağıda bulabilirsiniz.
R :  Standart ekipman
O : Opsiyonel ekipman

Tork Vektörleme “Torque Vectoring”

Arka akstaki çekiş gücünün sağ ve sol tekerlekler arasında optimum dağılımı ile üstün viraj kabiliyeti ve “Drift Mode” sürüş profili.

Golf R TSI Motor Gücü

Nefes Kesici Bir Güç

Tüyleri diken diken eden bir performans: 320 PS güç, 420 Nm tork, 270 km/s azami hız ve 4,7 saniyede 0 - 100 km/s sprint süresi.

Golf R Akrapoic Egzoz Sistemi

Akrapovič® Titanyum Egzoz Sistemi

Etkileyici seslerle desteklenen baş döndürücü bir performans. Golf R için özel tasarlanmış, titanyum performans egzoz sistemi.

Performans

Viraj mı? Nerede?!

Tork Vektörleme “Torque Vectoring”, arka aksta bulunan etkili bir kavrama mekanizmasını kullanır. Direksiyon açısı, araç hızı, yanal ivmelenme derecesi ve daha bir çok veriyi yorumlayarak elektronik olarak yönetilen bu sistem, 4MOTION® dört tekerlekten çekiş sisteminden arka aksa aktarılan çekiş gücünü sol ve sağ arka tekerlekler arasında değişken bir şekilde dağıtır. Sonuç: Daha yüksek viraj içi hızlar ve gelişmiş yol tutuş özellikleri. (R)

Tork Vektörleme “Torque Vectoring” sisteminin sağladığı bir diğer avantaj da Golf R’ı gaz pedalı ve arka tekerlekleri kullanarak yönlendirebilme yeteneğidir. “Drift Mode” sürüş profili ile arkadan itişli otomobillerin tüm eğlencesi, Golf R’ın zaten sahip olduğu dört tekerlekten çekişin avantajlarıyla birleşti. (R)

R-Tasarım

Tüm bakışlara karşı geçiş üstünlüğü.

Trafikte durup da size yol veren araç sürücülerine ve yayalara şaşırmayın. Golf R’ın, uzun uzun seyretmeye değer tasarım detayları, önde geniş hava girişlerine sahip dinamik tamponlar ile başlayıp, çarpıcı marşpiyelerden dörtlü egzoz sistemi'ne kadar uzanan geniş aerodinamik eklentiler ile tamamlanır. (R)

Motor sporları seviyesinde bir aerodinamik yere basma kuvveti (downforce) sunan parlak siyah difüzör ve devasa tavan üstü spoyler, aracın benzersiz atletizmine dair ipuçları verir. (R)

Teknoloji

Saf Kan Yarış Otomobili

Golf R’ın sürücü odaklı tasarlanmış iç mekanının merkezinde yer alan 10” Dijital Gösterge Paneli “Digital Cockpit Pro”, R Kokpit Modu “R-View” sayesinde yatay hız göstergesi ve vites değiştirme noktaları gibi saf kan yarış otomobillerinin sürücü arabirimlerini ekrana taşır. Aktive etmek için Çok Fonksiyonlu ve Isıtmalı “R” Deri Direksiyonun kapasitif dokunmatik tuş takımı üzerinde bulunan “R” yüzeyine dokunmanız yeterli. (R)

Böylece adım attığınız performans dünyasında, “Discover Pro” Radyo ve Navigasyon Sistemi üzerinden dilediğiniz sürüş profilini seçerek, sürüş tarzınızı tanımlayabilirsiniz. Hissedilebilir çeviklik ve saf sürüş zevki, tek tuş uzağınızda. (R)

Yeni Golf R Tedarik Bilgilendirmesi

Araç Tedariği ile İlgili Güncel Durum

Küresel anlamda yaşanan hammadde krizinden dolayı bazı modellerimizde zaman zaman tedarik sorunu yaşanabilmektedir, detaylı bilgi için Yetkili Satıcılarımıza başvurabilirsiniz.

Daha fazlası için...

Daha fazlası için...